Zij die ons ontvielen

Helaas moet je als vereniging soms een lid missen door langdurige ziekte, of zelfs overlijden.
Op deze pagina willen we de leden herdenken die ons recent ontvielen.

IN MEMORIAM JAN MEIJER
Zaterdag 27 januari 2024 hebben we afscheid genomen van ons erelid Jan Meijer.
Jan is op 14 jarige leeftijd in 1962 lid geworden van Wilhelmina waar hij in de drumband en bij de slagwerkgroep van het fanfareorkest speelde.
Naast muzikant heeft Jan nog veel meer voor de vereniging betekend. Zo verzorgde hij voor lange tijd de opleiding voor de drumband en was hij als bestuurslid verantwoordelijk voor de materialen.
Jan is op 30 april 2022 benoemd als erelid tijdens een concert waarbij hij gehuldigd werd vanwege zijn 60-jarig lidmaatschap bij Wilhelmina en zijn verdiensten als bestuurslid.
Wij verliezen in Jan een liefhebbend muzikant en een groot verenigingsmens.
Theo Zijlman sprak enkele woorden namens Wilhelmina tijdens de afscheidsdienst, zie Jan_Meijer

IN MEMORIAN JOS PIJS
Es bassist speler Jos Pijs is dertig jaar lid geweest van Wilhelmina. Hij was ook lid van het Seniorenorkest Eindhoven en was eerder lid van Brassband de Vooruitgang in Nuenen.
In een mooie afscheidsdienst op 28 december 2023 hebben we Jos herdacht, o.a. met het spelen van enkele koralen door een samengesteld orkest van Wilhelmina en de Vooruitgang.
We wensen zijn echtgenote Marijke, kinderen en kleinkinderen alle sterkte met dit verlies.
Hierbij de herdenkingswoorden uitgesproken door bestuurslid Henk Bulsink tijdens de afscheidsdienst, zie  Herinneringen Jos Pijs