Muziek

Op dit moment zijn wij in voorbereiding voor een aantal concerten waarbij we voor dit jaar een actueel repertoire hebben gekozen uit verschillende stijlen maar vooral makkelijk in het gehoor liggende nummers.

actueEl repertoire

We repeteren actief voor de komende concerten. Ons repertoire bevat verschillende stijlen waar iedereen van kan genieten. Binnenkort te beluisteren.

Fanfaremuziek

Een fanfare is een muziekensemble dat bestaat uit koperblazers en slagwerk, aangevuld met saxofoons.

Artistieke leiding

Onze dirigent is Roger Cobben (1965) uit Brunssum. Roger Cobben is vanaf 1997 werkzaam als dirigent en viert in 2022 zijn 25-jarig jubileum.

Opleiding

Vaak denken mensen dat muziek maken heel ingewikkeld is. Dat is waar en niet waar, natuurlijk vraagt muziek maken om oefening. Voor mensen die al muzikant zijn of dat willen worden kunnen we een opleidingsplan maken. We bieden de mogelijkheid om samen te werken met goede eigen muzikanten en met gediplomeerde docenten. Heb je hier interesse in? Neem dan contact met ons op.

Muziekarchief

Onze fanfare gaat al bijna honderd jaar mee, en dat laten we graag zien. Bekijk de historische beeld- en geluidsopnames, afkomstig van concerten en concoursen.