HET FANFAREORKEST

De leukste muziekvereniging van Eindhoven.
We maken met plezier en ambitie muziek en willen je er dolgraag bij hebben.
Meld je nu aan om kennis te maken!

Je bent hier terecht gekomen omdat je op fanfare zocht begrijpen we maar al te goed. Wij vinden de fanfarebezetting de mooiste die er is. De combinatie van al dat koper met de wat zwoelere klanken van de saxen mengt heerlijk. En dan onze bugelstraat.. de violen van ons orkest. In elke muziekstijl kun je met deze bezetting uit de muzikale voeten, en dat is precies wat wij doen. Of het nu jazz is een prachtige klassieke hymne, bigband stijl of popmuziek alles klinkt lekkerder in een fanfare bezetting.

Nu zijn we opzoek naar nieuwe mensen om gezellig muziek mee te maken. Onze fanfare begrijpt dat het leven druk is, en wij zijn dat ook, geen verplichtingen dus maar vooral serieus muziek maken zonder de eredivisie te spelen.

Denk je nu, klinkt me als muziek in de oren, maar heb je weinig tot geen ervaring met het bespelen van een instrument? Super! Als jij gemotiveerd bent om muziek te leren maken dan willen wij daar ook tijd in investeren, en wie weet speel jij op ons eerstvolgende concert al lekker met ons mee.

Je bent dus bij deze van harte uitgenodigd om een repetitie bij te wonen bij onze fanfare om de sfeer te proeven. Hiervoor zit onze voorzitter Ben bij zijn telefoon op jou te wachten. Dus stuur een verzoek via onderstaande knop of bel hem direct op 06 81342102 en samen kijken we hoe we je op weg kunnen helpen om een muzikant te worden.

Ik wil contact met Fanfareorkest Wilhelmina!