HET FANFAREORKEST

De leukste muziekvereniging van Eindhoven.
We maken met plezier en ambitie muziek en willen je er dolgraag bij hebben.
Meld je nu aan om kennis te maken!

Tja je hebt gezocht op harmonie en daar zijn er in Eindhoven al best veel van dus de keuze is reuze, genoeg van elk niveau. Toch vragen we je om eens te overwegen met een fanfare mee te spelen. Zelfs als je nu de klarinet speelt kun je (vrij gemakkelijk) overschakelen op een heel veelzijdig instrument namelijk de saxofoon, waardoor je meer muziekstukken kan spelen. En zeg nu eerlijk, wat is mooier dan nog meer muziek te kunnen delen met je publiek.

Ook zit je hier met wat minder muzikanten dan bij de harmonie zodat jouw partij er echt toe doet. Dan durven we ook nog wel te zeggen dat onze sax straat van een goed niveau is en zeer hulpvaardig. Als we soms invallers hebben geven ze allemaal aan dat ze het heerlijk spelen vonden bij Fanfareorkest Wilhelmina.

Dan zijn we nog niet eens begonnen over de bijzondere gelegenheden waar wij als fanfareorkest mogen spelen. We werken elk jaar naar een groot concert toe waar we samen met verschillende artiesten schitteren. Maar ook concerten zoals het benefietgala, het promsconcert of speciale gelegenheden zoals mogen spelen bij een kunst expositie komen terug in onze agenda.

Op dit moment zijn we opzoek naar nieuw talent! Misschien heb je al jarenlang ervaring in het bespelen van een instrument of wil je het nu dan eindelijk graag gaan leren, als jij gemotiveerd bent om te willen spelen dan willen wij daar maar wat graag tijd in investeren. Wij begrijpen dat het leven druk is en wij zijn dat ook, geen verplichtingen maar samen serieus gezellig muziek maken is waar we goed in zijn.

Wil je samen kijken naar wat er mogelijk is? Hiervoor zit onze voorzitter Ben bij zijn telefoon op jou te wachten. Dus stuur een verzoek via onderstaande knop of bel hem direct op 06 81342102 en samen kijken we hoe we je op weg kunnen helpen om een muzikant te worden.

Ik wil contact met Ben!