HET FANFAREORKEST

De leukste muziekvereniging van Eindhoven.
We maken met plezier en ambitie muziek en willen je er dolgraag bij hebben.
Meld je nu aan om kennis te maken!

Lees niet verder en zoek gelijk contact

Ho, stop! Misschien is je eerste gedachte hierbij wat gedateerd, oubollige muziek, trommels en een mannetje met een grote stok voorop. Niet bij ons, al lang niet meer. Naast de originele fanfarestukken zoals Flashback of Pentagram spelen we ook veel muziek uit de vorige eeuw van jazz tot blues en rock en roll, moderne muziek van Abba`(oké iets gedateerd) maar ook Coldplay of Marco Borsato (als dat nog mag). Nieuwe inbreng en invalshoeken worden erg gewaardeerd binnen onze muziekvereniging, juist vanuit de jonge generatie. Als je nog nooit gespeeld hebt maar gemotiveerd bent om dit te leren, dan willen wij daar ook tijd in investeren!

Waar het vooral om gaat is gezellig muziek maken, serieus, maar we houden ook van een biertje. We begrijpen dat je misschien niet altijd aanwezig kan zijn, het leven is druk en wij ook, samen kijken we naar de mogelijkheden. Concerten organiseren zoals het benefietgala, brons concert is waar wij goed in zijn. Elk jaar werken we toe naar een groot concert met artiesten. Serieus muziek maken zonder te fanatiek daarin te zijn, we hebben ambitie om leuke concerten te organiseren maar geen eredivisie te spelen.

Én wij zijn opzoek naar jou! Ben je helemaal nieuw maar wil je graag een instrument leren spelen dan willen wij je maar wat graag hierin begeleiden. Heb je ooit een instrument bespeeld en ben je wat stroef? Wij betalen de eerste paar lessen voor je!

Je bent bij deze van harte uitgenodigd om een repetitie bij te wonen bij onze fanfare om de sfeer te proeven. Hiervoor zit onze voorzitter Ben bij zijn telefoon op jou te wachten. Dus stuur een verzoek via onderstaand formulier of bel hem direct op 06 81342102 en samen kijken we hoe we je op weg kunnen helpen om een muzikant te worden.

Ik wil contact met Fanfareorkest Wilhelmina!