Artistiek leiding

Onze dirigent is Roger Cobben (1965) uit Brunssum. Roger Cobben is vanaf 1997 werkzaam als dirigent en viert in 2022 zijn 25-jarig jubileum.

Binnen de vereniging wordt Roger vooral gewaardeerd om zijn respectvolle, positieve en motiverende manier van werken en dirigeren. Daarnaast heeft hij een groot verenigingshart en is altijd bereid mee te denken met bestuur en leden.

Hij is afgestudeerd aan het Maastrichts Conservatorium voor de hoofdvakken docerend en uitvoerend musicus trompet en directie harmonie, fanfare en brassband.
Als trompetdocent is hij verbonden aan muziekschool 040 Muziek en hij is daarnaast vooral actief als dirigent. Behalve bij Fanfareorkest Wilhelmina Eindhoven is hij ook dirigent bij Fanfare Eendracht Huls-Simpelveld, Harmonie Pro Musica Nederweert-Eind, Seniorenorkest Groot Someren en Fanfare St. Antonius in Genhout.