projecten

Wij zijn een vereniging die met plezier en ambitie muziek maken. We houden die ambitie en plezier hoog door projecten te doen. Zo is er elk jaar een groter project waarbij we ook andere muzikanten van harte uitnodigen om deel te nemen. Samen muziek maken is het leukste wat er is!

Reünieconcert

Ben je oud-lid van ons orkest? Kom naar onze reunie op 20 april 2024! Heb je zin om ook mee te spelen met ons speciale reünieorkest, meld je dan tevens hiervoor aan!

Programma en aanmeldformulier betreffende het reünieconcert vind je hier.

Nei Talent Orkest

Heb je altijd al een blaas- of slagwerkinstrument willen leren bespelen? Of lijkt samen muziek maken je geweldig? Dan is dit je kans!

Europaconcert

Op 12 november nam Fanfareorkest Wilhelmina Eindhoven toehoorders mee op een onvergetelijke reis door Europa met Wilhelmina Airlines.

Klik op de pijl beneden voor een kort verslag.

2019 Bevrijdingsconcert Eindhoven 75 jaar vrij

In september 2019 hebben we een groot concert georganiseerd in Muziekgebouw Eindhoven voor de vrijwilligers van de verschillende organisaties die betrokken zijn geweest bij de bevrijding van onze stad.
(Link wordt binnenkort toegevoegd).