HET FANFAREORKEST

De leukste muziekvereniging van Eindhoven.
We maken met plezier en ambitie muziek en willen je er dolgraag bij hebben.
Meld je nu aan om kennis te maken!

Je bent hier terecht gekomen omdat je op Brassband zocht, dat begrijpen we maar al te goed. En natuurlijk is een brassband bezetting erg aantrekkelijk voor muzikanten maar toch. Wij als echte fanfare liefhebbers hebben toch het gevoel (of wellicht beter gezegd gehoor) dat je met de fanfare bezetting een grotere diversiteit aan klankkleuren kunt maken.

Hierdoor wordt ook ons repertoire geschikt voor een breder publiek dan dat van een brassband, en wat is er nu mooier dan zoveel mogelijk mensen te laten genieten van muziek? Ook voor hen zonder muzikale achtergrond, 1-0 voor de fanfare als je het ons vraagt 😉

Over een breed publiek gesproken, we werken elk jaar naar een groot concert toe waar we samen met verschillende artiesten schitteren. Denk hierbij aan een benefietgala, een herdenkingsconcert, een heus promsconcert of samenwerken met een kunstenaar in een levend kunstwerk komen terug in onze agenda.

Veel bijzondere gelegenheden dus, dat vraagt om een mooie groep muzikanten voor onze fanfare. Adem jij muziek en heb je nog geen ervaring met het spelen van een instrument, of misschien heb je al jaren ervaring en zoek je nog een gezellige vereniging?

Wij zijn opzoek naar nieuwe muzikanten om gezellig muziek mee te maken. Onze vereniging begrijpt dat het leven druk is, en wij zijn dat ook, geen verplichtingen dus maar vooral serieus muziek maken zonder de eredivisie te spelen.

Denk je nu, klinkt me als muziek in de oren, maar heb je weinig tot geen ervaring met het bespelen van een instrument? Super! Als jij gemotiveerd bent om muziek te leren maken dan willen wij daar ook tijd in investeren, en wie weet speel jij op ons eerstvolgende concert!

Je bent bij deze van harte uitgenodigd om een repetitie bij te wonen bij onze fanfare om de sfeer te proeven. Hiervoor zit onze voorzitter Ben bij zijn telefoon op jou te wachten. Dus stuur een verzoek via onderstaande knop of bel hem direct op 06 81342102 en samen kijken we hoe we je op weg kunnen helpen om een muzikant te worden.

Ik wil contact met Fanfareorkest Wilhelmina!