Koop hier uw entreekaarten voor het volgende evenement.

Datum: zaterdag 16 november 2024
Locatie: Blauwe zaal (auditorium) Techn. Universiteit Eindhoven
Aanvang: (aanvangstijd volgt later)
Inloop: (tijd volgt later)
Entree: 15 Euro

Entreekaarten: koop ze nu

In verband met de organisatie willen we het liefst vooraf weten of u komt. We verzoeken u dan ook vriendelijk om nu alvast uw entreekaartje(s) te kopen. Dit kan op twee manieren:

1. Scan bovenstaande QR-code  (of gebruik de link) en betaal via uw bank app (de code geldt voor één entreekaart, wilt u meer kaarten dan kunt u de code meerdere malen gebruiken).
  2. Of: Schrijf per entreekaart 15 Euro over op onze rekening: Muziekvereniging Wilhelmina Eindhoven, rekeningnummer NL26 INGB 0001 1342 58. O.v.v. uw naam en ‘Galaconcert, toegang 1 persoon’.

Wilt u s.v.p. onderstaande gegevens invullen als u kaarten heeft gekocht? Dan koppelen we die aan de betaalgegevens en maken we een gastenlijst die bij de ingang van de zaal wordt gecheckt. We vragen uw mailadres voor het geval we nog vragen hebben. Bedankt alvast!

Formulier aanmelding toegang Galaconcert zaterdag 16 novemberl 2024 Eindhoven

Oh ja: wilt u echt op het laatste moment beslissen of u komt? Dan kunt u ook aan de deur nog een kaartje kopen. We kijken er naar uit om er samen met u een fijne avond van te maken!